Dag 3

22 juli 2018 - Peking, China

Na 2 dagen begint het een beetje te wennen, de drukte, de warmte, het zweten. Wat moeilijk went is het staren van de mensen. Ze staren mij/ons openlijk aan. Eerst dacht ik dat mijn haar niet goed zat of mijn kleding maar we werden als beroemdheden stiekem gefotografeerd en ook worden kinderen voor je gezet om met jou op de foto te gaan. Mm jongeren willen met mij/ons op de foto zij gaan bij mij staan, arm om me heen e.d.. heel apart.
Het is ook heel willekeurig wanneer ik op deze site kan via Wi-Fi.vandaag weer wel dus een wat uitgebreider verslag: het weer is hier erg warm en vochtig. Je ziet ook op de foto's het zeer warme mist. Dus ik zweet enorm. Gisteren zelfs een bui op het hoofd gehad. Wel lekker fris en nat waren we toch al😁
De groep is leuk. Ik moet alleen wel wennen aan de status van oudere:ze zeggen U tegen mij, helpen me uit de bus en over hoge drempels , waarschuwen voor afstand e.d.Eerst protesteerde ik wat maar nu maak ik maar gebruik van.. China is mooi maar ook vreemd en de mensen zowel aardig als drammerig. Kortom hier is alles OK en leuk.

1. Trude:
    22 juli 2018
    Fijn te horen dat het toch leuk geworden is, na de eerdere twijfels. Maak gebruik van de hulp, is veel makkelijker dan iedere keer weigeren. Ook hier is het warm. Komende dagen hittegolf en kan het 35 graden worden.
    Groetjes Trude
  2. Trudie:
    23 juli 2018
    Veel plezier nog
  3. Karianne:
    24 juli 2018
    Hahaha ja ik denk dat je in heel wat fotoboeken komt! Veel plezier!